FANDOM

! Spoilery ! (kliknij na obraz)
ScreenSHU
Treść, którą zamierzasz czytać może zawierać informacje dotyczące rozgrywki.Jeśli jeszcze nie przeszedłeś gry, zaleca się nie czytanie dalszej części artykułu.
Billy
Billy
Rasa

Stellanita

Płeć

Mężczyzna

Wiek

Zap. dorosły

Rodzina

Nieznana

Miejsce zamieszkania

Nieznane

Billy - fałszywy tritagonista Phoenotopii, naprawdę antagonista

Wygląd

Forma Golema

W tej Formie Billy jest fioletową, z ciemnoniebieskimi antenami i niebieskimi oczami, latającą na czymś w rodzaju niebieskiego ognia głową golema.

Forma Człowieka

W tej formie Billy jest wysokim humanoidem o niesamowicie bladej, wręcz białej skórze, fioletowych włosach oraz długich uszach. Jego strój to to czarna zbroja z szarymi naramiennikami, niebieskie spodnie i czarne buty.

Osobowość

Billy jest świetny w manipulacji - bez trudu szło mu granie kogoś miłego, kto chce jedynie ze szlachetnych pobudek uratować Ziemian. Pod koniec gry zostało pokazane, że tak naprawdę zależy mu na zdobyciu Ziemi i chwale.

Historia

Wczesne życie

Niewiele wiemy o przeszłości Billy'ego. Urodził się w rodzinie Stellanitów, w której z pokolenia na pokolenie przekazywany był specjalny klucz, które pozwalał kontrolować feniksy.

Wydarzenia z Phoenotopii

Billy, wraz z trzema innymi Stellanitami używającymi golemów jako pośredników do komunikacji z ludźmi, przybył na Ziemię krótko przed wydarzeniami z gry. Rozbił się on w ruinach schronu w Duri Forest i jedynie jego głowa była częścią możliwą do naprawienia. Billy został omylnie uznany przez dzieci z Panselo za spadającą gwiazdę i odnaleziony przez Gale, którą poprosił o to Alex. Protagonistka zabrała resztki androida do Panselo gdzie, po krótkiej naradzie, uznali aby udać się z nimi do Atai, aby zostały naprawione, ponieważ mogą mieć coś wspólnego ze zniknięciem mieszkańców wioski. Lisa, którą Gale odnalazła w pustynnym mieście poleciła Gale aby udała się do Thomasa-naukowca i dawnego mieszkańca Panselo, którego laboratorium znajdowało się niedaleko Daei. Kiedy różowo-włosa dziewczyna w końcu odnalazła wynalazcę i opowiedziała mu o zniknięciu ludzi w Panselo, ten błyskawicznie naprawił głowę golema. W tym momencie Billy odzyskał możliwość mowy i ostrzegł obecnych o nadchodzącej inwazji kosmitów oraz zaoferował swoją pomoc, jeśli będzie mógł spotkać się z głową państwa. Po nieudanej próbie wejścia do zamku, drużyna zatrzymała się w gospodzie w stolicy Castland. Tam Billy towarzyszył Thomasowi w jego pokoju. Kiedy naukowiec został porwany i wtrącony do więzienia, stellanicie udało się zbiec i powiadomił o zniknięciu swojego współlokatora Gale. Od tego momentu lewitująca głowa robota towarzyszyła sierocie podczas całej akcji uwolnienia wynalazcy z więzienia. Gdy w końcu się to udało wyjaśnił on więźniom i Gale kim są [[Koboldy] i poparł pomysł ratunku księcia przez protagonistkę, przypominając, że jest on niezbędny do ratunku Ziemi. Po uratowaniu dziedzica tronu i ukryciu go w Panselo Billy zwołał zebranie w budynku siercocińca, w którym powiedział zebranym dorosłym o rozbiciu galaktyki na Konfederację Wolnego Kosmosu i Galaktyczną Federację, Kolekcjonerach i nadciągających Żniwiarzach Federacji oraz o jedynej nadziei ludzkości, czyli Feniksach, które miały odeprzeć atak najeźdźców. Ujawnił on też swoją prawdziwą formę, która przypominała człowieka i stwierdził, że jego motywacją jest ratunek planety jego przodków oraz, że czuje się on człowiekiem.

Zdolności

Niewiele jest o nich wiadomo. W grze został pokazany w swojej prawdziwej formie tuż pod koniec. Wiadomo o nim jedynie, że rządzi sporą ilością Stellanitów, którzy są rozwiniętą technologicznie nacją.

Relacje

TBA

Ciekawostki

  • W drugiej części jego imię ma się zmienić z Billy na Bill.

Galeria

TBA